Podtytuł, krótko i konkretnie określający cel, który Klient osiągnie z Twoim produktem
W 2 zdaniach opisz, jak Twój produkt pomoże Twojemu klientowi. Podkreśl, że zamawiając Twój produkt może rozwiązać swój problem.
W tej sekcji możesz podsumować problem, z którym boryka się Twój klient.
Możesz wyobrazić sobie, w jakiej obecnie sytuacji jest klient i to opisać. Postaw się na jego miejscu. Zwróć uwagę na wyzwania, jakie stają na jego drodze i potrzeby, które odczuwa.
Możesz też opisać swoje trudności, które doskonale znasz, bo przechodziłaś to samo co Twój odbiorca. Opisz drogę, którą przeszłaś, aby znaleźć się w miejscu, w którym jesteś teraz. Wykaż się empatią i zbliż się do klienta. Pokaż mu, że dzięki Twojemu produktowi on może osiągnąć swój cel o wiele szybciej.
Wyobraź sobie jak by to było….
Jak to zrobić? Skup się na konkretnych korzyściach. Skuteczny opis rezultatów nie może pozostać ogólny. Skoncentruj się na konkretnych korzyściach, jakie użytkownik otrzymuje dzięki Twojemu produktowi.
Możesz też opowiedzieć historię sukcesu. Ludzie kochają opowieści! Podziel się prawdziwymi historiami sukcesu osób, którzy już skorzystali z Twojego produktu. Opisz, jak zmienił się ich świat i jakie osiągnęli wyniki. To wzmacnia zaufanie i pokazuje, że Twój produkt naprawdę działa.
Wykorzystaj dane, wskaźniki i statystyki, aby potwierdzić skuteczność swojego produktu. Przytaczając konkretne liczby, uczynisz swoje twierdzenia bardziej wiarygodnymi i łatwiej będzie użytkownikom wyobrazić sobie korzyści, jakie ich czekają.
Pamiętaj, że kluczem do skutecznego opisu rezultatów jest uczciwość i autentyczność. Nie obiecuj nieosiągalnych rzeczy, ale jednocześnie nie bój się pokazać, jak Twój produkt może naprawdę zmienić życie i przynieść pożądane rezultaty.
Teraz to jest w Twoim zasięgu!
Z [Nazwa Twojego produktu] + Umieść tu główną korzyść, jaka płynie z zakupu Twojego produktu
Podsumuj najważniejsze informacje na temat produktu. Jeszcze raz podkreśl, co użytkownik zyska wybierając właśnie Twój produkt.
dodatkowa sekcja na opis produktu
Zrób to tak, aby przykuć uwagę odbiorcy i przekonać go, że Twój produkt to dokładnie to, czego potrzebuje.
Opisując produkt, skup się na jego najważniejszych i najbardziej unikalnych cechach. Co go odróżnia od innych na rynku? Czy to innowacyjna metoda, niezrównana jakość czy możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb?
Pamiętaj, by unikać zbyt skomplikowanego słownictwa branżowego. Opisując produkt używaj języka potencjalnego klienta. Wykorzystaj mocne, przekonujące słowa, które pobudzą wyobraźnię i emocje.
Miejsce na dodatkowe podkreślenie komunikatu.
Podsumujmy to jeszcze raz
W każdej kolumnie umieść jedną korzyść. Możesz dodatkowo pogrubić najważniejsze fragmenty.
W każdej kolumnie umieść jedną korzyść. Możesz dodatkowo pogrubić najważniejsze fragmenty.
W każdej kolumnie umieść jedną korzyść. Możesz dodatkowo pogrubić najważniejsze fragmenty.
W każdej kolumnie umieść jedną korzyść. Możesz dodatkowo pogrubić najważniejsze fragmenty.
W każdej kolumnie umieść jedną korzyść. Możesz dodatkowo pogrubić najważniejsze fragmenty.
W każdej kolumnie umieść jedną korzyść. Możesz dodatkowo pogrubić najważniejsze fragmenty.
W każdej kolumnie umieść jedną korzyść. Możesz dodatkowo pogrubić najważniejsze fragmenty.
Zamawiając produkt teraz otrzymasz
TUTUŁ BONUSU NR 1
Opisz rezultat jaki otrzyma odbiorca jeśli zdobędzie ten produkt.
TUTUŁ BONUSU NR 2
Opisz rezultat jaki otrzyma odbiorca jeśli zdobędzie ten produkt.
TUTUŁ BONUSU NR 3
Opisz rezultat jaki otrzyma odbiorca jeśli zdobędzie ten produkt.
Ponownie powiedz, co odbiorca zyska, decydując się na tę ofertę.
Lorem ipsum dolor
59 zł
zamiast 399zł
Podsumuj w tym miejscu, co zawiera produkt np.:
60 minut praktycznej wiedzy
karty pracy ułatwiające wdrożenie zmian
spotkanie na żywo
BONUS:
np. szkolenie „Tutaj podaj tytuł”
BESTSELLER!
Lorem ipsum dolor
99 zł
zamiast 489zł
TO CO W WERSJI 1 PLUS DODATKOWO:
30 minutowe spotkanie 1:1
BONUS:
np. szkolenie „Tutaj podaj tytuł”
bonus nr 2
Lorem ipsum dolor
399 zł
zamiast 649zł
TO CO W WERSJI 2 PLUS DODATKOWO:
dodatkowa sesja 1:1 90 h
BONUS:
np. szkolenie „Tutaj podaj tytuł”
bonus nr 2
bonus nr 3
Z mojego produktu skorzystało już x osób
Opisz w tej sekcji siebie w kilku zdaniach.
Pamiętaj – skup się na wartości dla klienta: Choć jesteś głównym bohaterem tej opowieści, pamiętaj, że to nie o Tobie jest cała historia. Koncentruj się na tym, jak Ty i Twój produkt może pomóc użytkownikom. Zwróć uwagę na korzyści, jakie otrzymują dzięki współpracy z Tobą. Daj im powody, aby uwierzyli, że są na właściwej drodze.
Możesz też opisać swoje trudności, które doskonale znasz, bo przechodziłaś to samo co Twój odbiorca. Opisz drogę, którą przeszłaś, aby znaleźć się w miejscu, w którym jesteś teraz. Wykaż się empatią i zbliż się do klienta. Pokaż mu, że dzięki Twojemu produktowi on może osiągnąć swój cel o wiele szybciej.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Użytkownik w całości zapoznał się z ofertą i to ostatni moment, aby przekonać go, że zakup Twojego produktu będzie jego najlepszym wyborem w ostatnim czasie 🙂